top of page
AdobeStock_378797866_edited_edited_edited.png

NAŠE REFERENCE

Věříme, že spokojený zákazník je základem úspěchu a jasným důkazem kvalitních služeb.

Proto se soustředíme na individuální přístup a řešení ušitá na míru každého zákazníka.

Spolehlivost a maximální profesionální přístup je naší prioritou.

Za téměř 11 let provozu jsme zažili snad veškeré projektové překvapení a netradiční řešení v rámci stavebního řešení. Vždy se snažíme vyjít vstříc a hledáme to nejoptimálnější řešení.

Díky tomu máme tu možnost spolupracovat s pestrým portfoliem zákazníků z řad velkých, středních i menších společností.

Společně s Našimi partnery realizujeme nespočet zajímavých projektů v různých oborech a profesích.

Jsme pyšní, že můžeme být součástí těchto velkolepých projektů a těšíme se na další.

Pavel Sádlo.png

CEO,CSO

Nová lakovna ŠKODA Auto - Mladá Boleslav

Automobilka Škoda ve svém hlavním závodě v Mladé Boleslavi otevřela novou lakovnu, která by měla zvládnout nalakovat až 168.000 automobilů ročně. Celková lakovací kapacita automobilky tak vzroste na 812.000 vozidel ročně, což by mělo přispět ke zkracování čekacích lhůt na nové vozy Škoda.Nová budova lakovny, která si vyžádala investici 214,5 milionů euro, měří 276 metrů na délku, od 60 do 140 na šířku a 35 metrů na výšku. Uvnitř najdeme celkem 7 podlaží – 3 hlavní betonová a 4 kovová mezipodlaží. Podlahová plocha má rozlohu 25.094 čtverečních metrů, což jsou zhruba tři fotbalová hřiště. Hrubý objem budovy pak tvoří 828.058 metrů krychlových, což je cca 265 olympijských bazénů.Stavba byla neoficiálně puštěna již v říjnu 2017, kdy začaly výkopové práce. V prosinci téhož roku pak byl položen základní kámen, v červnu 2018 začala instalace technologií, v lednu 2019 začal proces schvalování a 3.6.2019 zde bylo nalakováno první auto. Lakování tak probíhá vlastně již pár měsíců, nicméně počty se neustále zvyšují. Zatímco v prvních týdnech to byly jednotky kusů denně, dnes se výroba pohybuje okolo cca 200 vozidel denně. Do konce prvního čtvrtletí roku 2020 by však produkce měla jet na plné obrátky, což znamená lakování okolo 700 automobilů denně! Nová lakovna je vybavena řadou nových technologií a také vysokým stupněm automatizace.

Retenční nádrž Vinice – Plzeň

Stavba velké retenční nádrže na sídlišti Vinice za zhruba 130 milionů korun. Jedná se o zadržovací nádrž, která má především bránit tomu, aby se při přívalových deštích nedostávala nevyčištěná voda z kanalizace do řeky. Podzemní stavba má objem šest tisíc metrů krychlových a  společným úsilím se společností STRABAG dokončena byla v roce 2022.

Rekonstrukce Národního muzea - Praha

Národní Muzeum_edited.jpg

Byli jsme součástí generální rekonstrukce historické budovy NÁRODNÍHO MUZEA.

A mnoho dalších projektů...

bottom of page