top of page
AdobeStock_378797866_edited_edited_edited.png

NAŠE 
SPOLEČNÉ
REFERENCE

Věříme, že spokojený zákazník je základem úspěchu a jasným důkazem kvalitních služeb. Proto se soustředíme na individuální řešení, spolehlivost a profesionální přístup.

Za téměř 11 let provozu jsme se setkali se nejrůznějšími požadavky a poptávkami ze stran zákazníků. Vždy se snažíme vyjít vstříc a najít to nejoptimálnější řešení. Díky tomu máme tu možnost spolupracovat s velkým portfoliem zákazníků z řad velkých, středních i menších společností. Společně s Našimi partnery realizujeme spoustu zajímavých projektů v různých oborech a profesích. Jsme pyšní, že můžeme být součástí.

Pavel Sádlo.png

CEO,CSO

4074664-skoda_auto_mlada_boleslav.jpg

Nová lakovna ŠKODA Auto - MB

Automobilka Škoda ve svém hlavním závodě v Mladé Boleslavi otevřela novou lakovnu, která by měla zvládnout nalakovat až 168.000 automobilů ročně. Celková lakovací kapacita automobilky tak vzroste na 812.000 vozidel ročně, což by mělo přispět ke zkracování čekacích lhůt na nové vozy Škoda.

Nová budova lakovny, která si vyžádala investici 214,5 milionů euro, měří 276 metrů na délku, od 60 do 140 na šířku a 35 metrů na výšku. Uvnitř najdeme celkem 7 podlaží – 3 hlavní betonová a 4 kovová mezipodlaží. Podlahová plocha má rozlohu 25.094 čtverečních metrů, což jsou zhruba tři fotbalová hřiště. Hrubý objem budovy pak tvoří 828.058 metrů krychlových, což je cca 265 olympijských bazénů.

Stavba byla neoficiálně již v říjnu 2017, kdy začaly výkopové práce. V prosinci téhož roku pak byl položen základní kámen, v červnu 2018 začala instalace technologií, v lednu 2019 začal proces schvalování a 3.6.2019 zde bylo nalakováno první auto. Lakování tak probíhá vlastně již pár měsíců, nicméně počty se neustále zvyšují. Zatímco v prvních týdnech to byly jednotky kusů denně, dnes se výroba pohybuje okolo cca 200 vozidel denně. Do konce prvního čtvrtletí roku 2020 by však produkce měla jet na plné obrátky, což znamená lakování okolo 700 automobilů denně! Nová lakovna je vybavena řadou nových technologií a také vysokým stupněm automatizace.

Rekonstrukce Národního muzea - Praha

Generální rekonstrukce historické budovy Národního muzea.

Národní Muzeum_edited.jpg
19211-scaled.jpg

Solar Turbines - Blizzard Žebrák - Caterpillar Company

V průmyslové zóně Žebráku se vystavělo high-tech opravárenské centrum. Špičkové testovací centrum plynových turbín.Toto nové zařízení o rozloze 14 400 m² se zaměřuje na montáž a testování výrobků.

Rekonstrukce Loděnice - Dukla Praha

Tréninkové centrum profesionálních sportovců, kanoistů a veslařů Dukly, tvořících jádro reprezentace ČR, obsahuje zázemí pro celodenní vícefázový trénink na suchu i na vodě. Stavba obsahuje: posilovnu, trenažérovnu, masérnu s regenerací, hydromasáží a saunou, šatny sportovců, zázemí trenérů, odpočívárny, studijní místnost, provozní zázemí, jídelnu a sklad lodí. V loděnici se denně pohybuje v různých fázích tréninku až sto sportovců.

5.jpg
2.png

Obytný soubor Osadní

P.

KIKA - Nové Butovice

P.

Galerie-Butovice-vizualizace-2.jpg
terminal-letiste-pardubice-2018-27_denik-630-16x9.jpg

Terminál letiště Jana Kašpara Pardubice

P.

Lakovna - EvoBus Holýšov - Mercedes - Benz

P.

4461110_.jpg
4-had-cam-07-final.jpg

Rezidence Hadovitá - Michle

Nové byty v Rezidenci Hadovitá vyrůstají v městské části Praha 4 – Michle. Osmipodlažní rezidence se skládá z pěti nadzemních podlaží a třech podzemních má celkem 76 bytů a ateliérů. Všechny byty v tomto projektu disponují buď předzahrádkou, balkonem, lodžií nebo terasou. Garážová stání jsou v projektu k dispozici ve dvou suterénních patrech. Rezidence vyrůstá ve svažitém terénu, který byl pro pražské architekty z Arx Studia skutečnou výzvou.

SUOMI Hloubětín - YIT

maxresdefault_edited.jpg

Suomi Hloubětín je vznikající rezidenční čtvrť s domy ve finském stylu v katastrálním území Hloubětín na Praze 9. Nachází se mezi ulicí Kolbenovou, tramvajovou tratí vedle vozovny Hloubětín, jižní hranici tvoří říčka Rokytka. Čtvrť na místě původního brownfieldu na ploše devíti hektarů pro přibližně 2500 obyvatel buduje developerská společnost YIT Česká republika, která vstoupila na český trh v roce 2008, kdy akvizicí získala českou firmu Euro Stavokonsult. Název Suomi znamená ve finštině Finsko.

Výstavba začala v roce 2016, a zahrne přibližně 900[2][3] nebo 1000 bytů. Přestože měl být celý komplex včetně parku a jeho vybavení dokončen v roce 2023, dokončení je kvůli souběžné výstavbě projektu Lappi Hloubětín plánováno až na rok 2029. Původně byla výstavba rozdělena do 10 fází, které jsou nazvané po finských městech. Později přibyla ještě jedenáctá etapa. Finský charakter připomínají i názvy ulic a veřejných prostranství, které odkazují na významné finské osobnosti z oblasti kultury, architektury a vědy (např. ulice WaltarihoSaarinenovanáměstí Alvara Altapark Tove Janssonové). Čtvrť bude mít širokou občanskou vybavenost, v ústředním prostranství v parterech domů budou komerční prostory pro obchody a služby, dále mateřská škola s rozlehlou zahradou, ve svahu nad Rokytkou bude restaurace, jejíž předností budou terasy s výhledem do zeleně. Poblíž Rokytky bude postaven přírodní amfiteátr se sportovištěm i venkovní workout prvky. Komplex je napojen na cyklostezku. V západní části bude psí park, v jihovýchodní části komunitní zahrádky. Příjezd do čtvrti je z ulice Kolbenova (Praha).

SUOMI Hloubětín, 1. Etapa, D1,D2 - Espoo - r.2017

Etapa je nazvána podle druhého nejlidnatějšího finského města Espoo, které leží na jižním pobřeží země. Projekt je ohraničen ulicemi Granitova na severovýchodě, Laponská na západě a Saarinenova na jihu. Jeho půdorys připomíná svým tvarem rohlík. Tvoří ho dvě samostatné budovy označené jako D1 (severní) a D2 (jižní), které mají šest nadzemních bytových podlaží a dvě podzemní podlaží. Každá z budov má 2 samostatné vchody. Střechy objektů jsou ploché. Obytný soubor čp. 1115 nabízí celkem 149 bytů (severní dům 76 bytů a jižní dům 73 bytů) v kategoriích od 1+kk po 5+kk o velikostech 31 až 130 metrů čtverečních.[9] Hromadné garáže v suterénu mají kapacitu 146 vozidel, venkovních stání je 28. Domy navrhlo studio ABM architekti.

Domy byly zkolaudovány v roce 2017.

YIT_Suomi Hloubetin 1. etapa.jpg
suomi-cam-06-v2.jpg

SUOMI Hloubětín, 2.etapa, OULU - F4, F5, W - r.2018

Etapa je nazvána podle města Oulu, které je největší v severním Finsku a šesté nejlidnatější v celé zemi. Leží na severovýchodním pobřeží Botnického zálivu Baltského moře při ústí řeky Oulu. Projekt je ohraničen ulicí Saarinenovou na severu a východě a ulicí Revellovou na jihu a západě. Tvoří ho tři samostatné budovy. Severozápadní je označen jako F4 (čp. 1129/5), severovýchodní F5 (čp. 1129/1) a jižní W (čp. 1129/3). Devadesát bytů bylo postaveno jako družstevní bydlení pro investora stavební bytové družstvo Stavbař. Domy byly zkolaudovány v listopadu 2018. Na konci února 2019 byly byty předány uživatelům.

SUOMI Hloubětín, 3.etapa TURKU - F1, F3, E1, E3 - r.2018

Etapa je nazvána podle pátého nejlidnatějšího finského města Turku, které leží na jihozápadním pobřeží země a do roku 1812 bylo správním centrem Finska. Projekt je ohraničen ulicí Saarinenovou na severu, Laponskou na západě a Revellovou na jihu a východě. Tvoří ho čtyři samostatné nízkoenergetické domy ve střídmém stylu inspirovaném klasickou severskou architekturou dle návrhu ateliéru Loxia Architectes Ingenierie. Severozápadní dům je označen jako F1 (čp. 1130/13), severovýchodní F3 (čp. 1130/7), jihozápadní E1 (čp. 1130/11) a jihovýchodní E3 (čp. 1130/9). 106 bytů o velikostech 32 až 142 metrů čtverečních je určených do osobního vlastnictví, má dispozici od 1+kk po 5+kk a jsou vybaveny polozapuštěnými balkony, terasami nebo předzahrádkami. Domy byly zkolaudovány v roce 2018.

2880px-Turku_Hloubětín_03.jpg
ph6a9809-mailsize.jpg

SUOMI Hloubětín, 4.etapa LAHTI - C1, C2, C3 - r.2019

Etapa je nazvána podle města Lahti, které je významných zimním a horským střediskem, kde se konají mistrovství světa ve skocích na lyžích. Projekt je ohraničen ulicí Granitovou na severu, Laponskou na západě a Saarinenovouna jihu. Etapa zahrnuje tři šestipodlažní domy se společným jednopodlažním suterénem a parterem. Protože mají domy společné podnoží, právně tvoří jednu budovu, v níž vzniklo jedno společenství vlastníků. V této etapě bylo vybudováno 104 bytů v dispozicích 1+kk až 5+kk o velikostech 31 až 132 metrů čtverečních. V severní budově označené C1 (čp. 1140/1) je 39 bytů, ve střední C2 (čp. 1140/4) je 33 bytů a ve východní C3 (čp. 1140/2) 32 bytů. Vedle obytných prostor jsou v přízemí objektu začleněny 4 komerční jednotky situované do ulice (např. pizzerie a vinařství). Architektonické řešení domů pochází z dílny studia Loxia Architects Ingenierie. Domy mají průkaz energetické náročnosti budovy B. Součástí je také 101 parkovacích garážových stání, místnost pro mytí kola psů.

Výstavba začala v listopadu 2017, hrubá stavba byla dokončena v říjnu 2018. Kolaudace proběhla 31. října 2019.

Park na Moravském náměstí v Brně

Byli jsme součástí revitalizace veřejného parku na moravském náměstí v Brně.

Moravske-namesti_1misto-02.jpg.webp
178098315-2650308698361763-3791220468866875392-o-860-9999-0-b2cc09-2.jpg

Rekonstrukce budovy Budova A v BB Centru

Citlivá a efektní rekonstrukce interiéru a exteriéru kancelářské budovy Budova A v BB Centru v Praze 4 získala první cenu v prestižní realitní soutěži CIJ Awards 2019 Czech Republic v kategorii Nejlepší komerční rekonstrukce. Budova A byla postavena v roce 2002, v roce 2018 prošla kompletní rekonstrukcí a stala se novým sídlem jedné z předních českých bank MONETA Money Bank. Slavnostní předání cen CIJ Awards Czech Republic 2019 se uskutečnilo 28. listopadu ve Slovanském domě. Budova Budova A byla v nepřetržitém provozu 16 let. 

Dům seniorů - Karlovy Vary

P.

306202225_181273004464287_4682555097678048663_n.jpg
DSC_9350.JPG

Rekonstrukce - Nemocnice Cheb

P.

bottom of page